Saturday, February 28, 2009

笑話一則

應屆生就業形勢越來越嚴峻了!
某公司招聘,幾百大學生爭相報家門:

"
我北大"

"
我交大"

"
我浙大"

"
我人大"

突然一女生響亮聲起:"我波大
!"
董事長一拍桌:"用你了!"

事後,董事長叫該女生到其私人辦公室,關上門窗,拉上窗簾,說:你波大,拿出來看看……

該女生掏出畢業證書…… "寧波大學"


---

Tony: "Hong Kong U" graduates would say "Mine Delicious and Big".

Dear classmates, would you name our female classmates and teachers who graduated from HKU.

The Nimpo elementary graduates did not get the job as s/he shouted, "My Balls Small".


No comments:

Post a Comment